Odprl sem podjetje, zdaj pa potrebujem spletno stran

Praktično vsako podjetje se že zaveda, da za uspešno poslovanje preprosto mora postaviti tudi spletno stran. Ne glede na to, da dejavnost podjetja morda sploh nima ničesar opraviti s spletom. Dejstvo je, da potencialne stranke iz vseh mogočih panog informacije iščejo primarno preko spleta, zato je ponudbo tam treba predstaviti. To pa pomeni, da novo podjetje že takoj čaka tudi nekaj spletnih opravil – registracija domene, zakup spletnega gostovanja in seveda izdelava spletne strani.

Univerzalna rešitev v takšnih primerih je seveda ta, da delo zaupamo spletnim mojstrom, ki ponujajo svoje storitve in pogosto opravljajo prav vsa opravila, nujna v takšnih situacijah. Za določeno ceno prevzamejo prav vse, od registracije domene do postavitve končne spletne strani, pogosto pa tudi vzdrževanje in morebitne nadgradnje v prihodnosti. To je vsekakor dobra rešitev, a vseeno je pametno poznati vsaj nekatere korake, ki jih bo treba narediti pri vstopu na širni splet.

Registracija domene

Registracija domene
Seznam nekaterih domenskih končnic

Poceni domene so dostopne vsakomur, tudi manjšim podjetjem in samostojnim podjetnikom, celo fizičnim osebam. Poleg tega je postopek registracije domene povsem preprost in res bi lahko s tega vidika res le težko kaj usodno zavozili. Nekaj več težav bo bržkone z izbiro samega imena in končnice domene, kar nima veze s tehnikalijami, temveč z marketingom oziroma v osnovi s predstavitvijo podjetja in dejavnosti. Posledično tudi velja, da pri izbiri domene zelo težko pomaga še tako dober spletni mojster – gre namreč za odločitev, ki jo mora sprejeti podjetnik.

Spletna domena je en izmed prepoznavnih znakov spletnih mest. Pogosto se prav domena celo bolj vtisne v spomin spletnih deskarjev kot ime podjetja ali vsebina strani. Ni torej treba posebej poudarjati, da je izbira imena in končnice domene nadvse pomembna odločitev, ki čaka vsako novo podjetje, ki se želi predstaviti na spletu. Naloga ni enostavna, saj ima zelo daljnosežne posledice. Težko pa je svetovati, saj je vsak primer po svoje specifičen, poleg tega je veliko odvisno tudi od osebnih želja lastnika oziroma upravitelja spletne strani. Ena izmed varnih opcij je ta, da se kot domena uporabi kar ime podjetja, a to je le ena izmed smiselnih možnosti.

Zakup spletnega gostovanja

Zakup spletnega gostovanja

Spletno gostovanje povzroča nepoznavalcem še več sivih las. Tu gre namreč za več raznolikih lastnosti in izbir, posledice pa so seveda lahko prav tako resne kot pri izbiri domene. Na srečo pa se pri tem opravilu nekoliko lažje obrnemo na druge spletne mojstre, ki bodo znali pomagati, lahko tudi kar na same ponudnike spletnega gostovanja. Pomembno je le, da izberemo hitro SSD spletno gostovanje z zadostno kapaciteto za spletno stran, ostale lastnosti pa se prilagodijo glede na to, kako zahtevna je sama spletna stran. V nekaterih primerih bodo zadoščali že osnovni paketi, saj je tudi SSD spletno gostovanje pri nekaterih ponudnikih že na voljo po presenetljivo ugodni ceni. Osnovni paketi bodo zadostovali za preproste spletne predstavitve, medtem ko bodo kompleksnejše spletne strani in še posebej spletne trgovine potrebovale bistveno zmogljivejše spletno gostovanje.

Registracija domene in zakup spletnega gostovanja se pogosto opravi kar pri istem ponudniku. Pomembno pa je, da skrb za ta aspekt spletne predstavitve zaupamo zanesljivemu partnerju. Ne pustimo se torej prepričati vsakomur, ki ponuja poceni domene in cenovno ugodno SSD spletno gostovanje – najprej je treba poskrbeti, da bo za spletno stran res dobro poskrbljeno, da bo spletna predstavitev delovala brezhibno ter da bo ponudnik tovrstnih spletnih storitev na voljo tudi za podporo in morebitne nadgradnje.

Izdelava spletne strani

Izdelava spletne strani

Če lahko registracijo domene in zakup gostovanja opravi praktično vsak, ki se vsaj za silo znajde na internetu, pa je izdelava spletne strani bistveno zahtevnejši postopek. Za vsako novo podjetje se vsekakor priporoča, da zaupa to opravilo mojstrom, in to ne tistim najcenejšim samooklicanim strokovnjakom. Dober partner na tem področju bo močno olajšal tudi druga opravila, povezana z vodenjem učinkovite in uspešne spletne predstavitve, zato se ne splača varčevati.

[Total: 1   Average: 5/5]

Preverite ostale prispevke